نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

۳ عضو اقتصادی در هیات مدیره استقلال

  • کد خبر: ۱۶۳۸۰۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
۳ عضو اقتصادی در هیات مدیره استقلال
بعد از پایان بازی‌های استقلال در فصل جاری اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب خواهند شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرار است اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شوند. دراین راستا از حدود یک ماه پیش تا کنون تاریخ‌های متعددی برای برگزاری نشست مجمع پیرامون تصمیم گیری درباره این موضوع اعلام شد که جدید‌ترین زمانی که از سوی متولیان باشگاه استقلال اعلام شده، بعد از جام حذفی است که پولادگر نیز به آن اشاره داشته است.

اگر این زمان را برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال دقیق بدانیم باید به این نکته هم اشاره کنیم که قرار است از سوی وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی که مالکیت استقلال را هم زمان به عهده دارند ترکیبی از اعضای ورزشی و اقتصادی تیم مدیریتی استقلال را به عهده بگیرند.

آخرین خبر‌ها درباره اینکه از میان گزینه‌های مطرح چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود نشان می‌دهد که برخی مدیران سابق همچنان شانس اول حضور روی صندلی مدیریتی استقلال هستند، اما از این موضوع مهم‌تر حضور اعضای اقتصادی در هیات مدیره باشگاه استقلال است که اگر نام آن‌ها اعلام شود، باعث شگفتی خواهد شد؛  به این دلیل که اعضایی که مد نظر قراردارند قرار است برای اولین در این حوزه مشغول به فعالیت شوند.

گفته می‌شود که ۳ عضو اقتصادی از سوی وزارت اقتصاد ودارایی به وزارت ورزش معرفی خواهد شد تا در هیات مدیره باشگاه استقلال مشغول به کار شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->